Wij genieten van het werken in de buitenlucht, deinzen niet terug voor een beetje viezigheid en fysiek werk. Wij hebben echt hart voor de stad en steunen op elkaar als team. Het belangrijkste voor ons? Dat we elke dag zien waar we het voor doen, een schoon Zoetermeer waar jong en oud met veel plezier verblijft.

Wij hebben een grote taak in het schoon en leefbaar houden van Zoetermeer. Wij houden ons bezig met taken die voortkomen uit de afvalstoffenverordening. Naast het inzamelen van afval, houden wij de regie op de afvoer van de huishoudelijke afvalstromen die in gemeente Zoetermeer vrijkomen.

Werkzaamheden
bij AIZ

Inzamelen van afval en grondstoffen

Wij houden ons dagelijks bezig met het inzamelen van afval en grondstoffen bij huishoudens in mini, verzamel en/of ondergrondse containers. Daarnaast halen we los op straat gezet grofvuil en zwerfvuil op.

Zelfbrengdepot

Op het Zelfbrengdepot zijn wij verantwoordelijk voor de begeleiding en scheiding van de afvalcomponenten die worden ingeleverd door onze inwoners. Hieronder valt ook de inzameling van chemisch afval op het chemodepot.

Gladheidsbestrijding

In de wintermaanden werken wij in storingsdiensten voor de gladheidsbestrijding. We zorgen ervoor dat de wegen in de stad toegankelijk blijven.

Storingsdienst

Wij draaien storingsdiensten om ervoor te zorgen dat buiten kantooruren indien nodig storingen aan onder andere ondergrondse containers kunnen worden opgelost.

Klantenservice

Onze klantenservice beantwoordt alle vragen van inwoners en klanten op het gebied van afvalinzameling. Ook wordt de administratie van afvaltransporten hier verwerkt.

Autowerkplaats

Wij verzorgen het wagenpark voor de gemeente Zoetermeer. We doen reparatie- en onderhoudswerkzaamheden aan het complete wagenpark van klein tot groot, van bedrijfsauto tot vuilniswagen, van diesel tot elektrisch.

Contractbeheer

Bij de Afvalinzameling worden aanbestedingen uitgezet op het gebied van afvalstromen en de gemeentelijke voertuigen. Daarnaast beheren we de lopende contracten.

Rayonmanagement

De rayonmanagers en planner werken samen aan het efficiënt en milieuvriendelijk inzamelen van afval. Zij zorgen voor de inzet van de +/-50 medewerkers van de binnen- en buitendienst.

Waar kan jij op rekenen als je werkt bij Afvalinzameling

Een hecht team

In ons kantoor aan de Argonstraat zorgen we voor een gezamenlijke opstart, lunch en afsluiting. Ons team is heel hecht en biedt ruimte om lief en leed met elkaar te delen. Collega's zijn er voor elkaar in weer en wind.

Gunstig cao

Wij volgen de cao gemeenten. Naast je salaris heb je een Individueel Keuzebudget van 17,05% dat je inzet als extra salaris of extra verlof. Je bouwt een ABP-pensioen op, krijgt een reiskostenvergoeding, vakantiedagen en verlofregelingen. 

Mis jouw
droombaan niet!

Maak een jobalert aan en blijf op de hoogte van onze nieuwste vacatures!