Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.
Concerncontrol is verantwoordelijk voor het ‘in control’ zijn van de organisatie. Onze controlvisie kun je samenvatten als “Controle is goed, maar vertrouwen is beter”. Daarbij willen we wel weten dat we terecht vertrouwen op de mensen, de systemen en de procedures en processen. We voeren ook verbijzonderde interne controle uit. Hier kunnen we mee aantonen dat de gemeente rechtmatig handelt.
Zoetermeer is een gemeente met grootstedelijke uitdagingen, maar klein genoeg om impact te maken. De lijnen zijn kort en je hebt autonomie in je werk. De inhoud van het werk maakt dat jij samen met ons kunt bouwen aan de stad én aan jezelf!
Jij krijgt de flexibiliteit om je werk en werktijden in te delen op een manier die bij jou past. Afhankelijk van je functie kun je thuiswerken en bieden wij hier de nodige faciliteiten voor. Je ontvangt daarvoor een thuiswerkvergoeding van €3,- per dag en passende thuiswerkvoorzieningen.
Wij volgen de cao gemeenten. Naast je salaris heb je een Individueel Keuzebudget van 17,05% dat je inzet als extra salaris of extra verlof. Je bouwt een ABP-pensioen op, krijgt een reiskostenvergoeding, een thuiswerkvergoeding en -voorzieningen, vakantiedagen en verlofregelingen.
Wij stimuleren een omgeving waarin jij niet alleen aan de stad, maar ook aan jezelf kunt bouwen. Wij gaan met je in gesprek over je ambities en hebben diverse faciliteiten om je te ondersteunen zoals jouw eigen leerplatform. Jij voert de regie over jouw ontwikkelpad.
Petra Harsveld - Manager advies en ondersteuning P&O
Petra Harsveld begon in 2007 als jurist bij de gemeente Zoetermeer. Door haar leergierigheid heeft ze mooie, interne stappen gezet. Inmiddels werkt ze met veel plezier als manager advies en ondersteuning P&O. In deze rol faciliteert ze medewerkers om hun werk voor de gemeente zo goed mogelijk te doen, met oog voor de individuele drijfveren.
Yorick Roos - Manager Communicatie en Citymarketing en Femke van ‘t Hoog - Communicatieadviseur
Als je aan communicatie denkt binnen een gemeente, denk je misschien aan statige teksten en formele beleidsstukken. Maar niets is minder waar. Op de communicatieafdeling van gemeente Zoetermeer draait het niet alleen om informeren, maar juist ook om het vertellen van de verhalen van de stad. Yorick Roos en Femke van ’t Hoog geven een inkijkje in hun werk.
Tim de Rooij - Functioneel beheerder, I&A
Al meer dan 5 jaar werkt Tim de Rooij met plezier voor de gemeente Zoetermeer. Tim begon zijn loopbaan bij HR, maar ontdekte al snel dat hij energie krijgt van processen stroomlijnen en systemen verbeteren. Dus maakte hij de overstap naar de afdeling Informatie en automatisering (I&A). Hier voelt hij zich helemaal thuis.