Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.
Bij inkomen en zekerheid werken ongeveer 135 collega’s. De sfeer is gemoedelijk en collega’s zijn altijd bereid om een nieuwe collega in te werken en op weg te helpen. Het is soms aanpoten, maar we zorgen er met elkaar voor dat er ruimte is voor gezelligheid en ontspanning. Wij werken deels thuis en deels op kantoor. Ons belangrijkste doel is om de inwoners van Zoetermeer te ondersteunen op weg naar zelfredzaamheid, zelfontplooiing en onafhankelijkheid.
Wij stimuleren laagdrempelige samenwerking en sociale betrokkenheid. De inrichting van ons Stadhuis is licht, ruimtelijk opgezet en nodigt uit tot samenwerking en ontspanning. Van open werkplekken, loungeruimtes, stilteruimtes, gebedsruimte en kolfkamer, tot het vergadercentrum met de modernste faciliteiten, passend voor iedereen.
Flexibiliteit om je werk en werktijden in te delen op een manier die bij jou past. Afhankelijk van je functie kun je thuiswerken en bieden wij hier de nodige faciliteiten voor. Je krijgt een thuiswerkvergoeding van €3,- per dag en passende thuiswerkvoorzieningen.
Wij volgen de cao gemeenten. Naast je salaris heb je een Individueel Keuzebudget van 17,05% dat je inzet als extra salaris of extra verlof. Je bouwt een ABP-pensioen op, krijgt een reiskostenvergoeding, een thuiswerkvergoeding en -voorzieningen, vakantiedagen en verlofregelingen.
Wij stimuleren een omgeving waarin jij niet alleen aan de stad, maar ook aan jezelf kunt bouwen. Wij gaan met je in gesprek over je ambities en hebben diverse faciliteiten om je te ondersteunen zoals jouw eigen leerplatform. Jij voert de regie over jouw ontwikkelpad.
Soraya Sital - Doorstroomcoach doorstroompunt, Zorg & jeugd- en gezinshulp
Als doorstroomcoach begeleidt Soraya Sital jongeren tussen de 18 en 23 jaar die geen opleiding volgen of dreigen uit te vallen. Een uitdagende en veelzijdige functie waarin ze dagelijks schakelt tussen scholen, hulpinstanties en de jongeren zelf. ‘Ik wil dat jongeren zich gehoord voelen’, vertelt ze.
Noortje van Zanten - Hoofd afdeling Vrije tijd
Noortje van Zanten is al jaren een vertrouwd gezicht binnen de gemeente Zoetermeer. Na diverse functies vervuld te hebben, staat ze nu aan het roer van de afdeling Vrije tijd. ‘We zorgen ervoor dat inwoners op een laagdrempelige manier kunnen sporten, spelen, ontspannen en genieten van alles wat onze gemeente te bieden heeft.’
Anita Boogaard - Unitcoördinator leerplicht/doorstroompunt, Zorg & jeugd- en gezinshulp
Anita Boogaard is unitcoördinator van het team leerplicht/doorstroompunt. Ze is verantwoordelijk voor een veelzijdig en uitdagend takenpakket. De werkzaamheden rondom leerplicht gaan namelijk veel verder dan het handhaven van verzuim. En de doorstroomcoaches bieden trajectbegeleiding aan jongeren tot 23 jaar, wat uitgebreid wordt naar 27 jaar. ‘Onze rol is dus veel complexer dan de meeste mensen denken’, vertelt ze.