Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.
Armando Boin - Directievoerder, Stadsbeheer
Als directievoerder bij de gemeente Zoetermeer is Armando Boin het aanspreekpunt voor zowel de gemeente als uitvoerende partijen. ‘Ik zorg ervoor dat projecten soepel verlopen en dat we ons houden aan de afspraken met aannemers’, vertelt hij. ‘Maar ook dat er duidelijkheid is over wie waarvoor verantwoordelijk is. Ik hou de deur van het stadhuis “dicht”.’
Jasper Jaworski - ICT-helpdeskmedewerker, I&A
Zorgen dat alles binnen gemeente Zoetermeer blijft draaien. Dat is waar ICT-helpdeskmedewerker Jasper Jaworski zich voor inzet én in vastbijt. ‘Als laptops niet werken of als er een probleem is met het netwerk, heeft dat impact op collega’s door het hele bedrijf’, vertelt hij. ‘Als je onze organisatie als organisme bekijkt, kun je de helpdesk het beste vergelijken met het centrale zenuwstelsel. Daarom is het belangrijk dat we problemen zo snel mogelijk oplossen.’
Mischa Beij - Projectleider, Stadsbeheer
Elke dag werkt Mischa Beij aan een mooier en leefbaarder Zoetermeer. Of het nu gaat om een nieuwe woonwijk, een opgeknapte straat of een groene ontmoetingsplek: samen met zijn collega's zorgt hij ervoor dat mensen prettig kunnen wonen. En dat maakt hem trots. ‘Als ik door Zoetermeer fiets, zie ik het resultaat van ons werk.’